OGŁOSZENIE o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) znajomość podstaw naliczania płac,
g) co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym.
a) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
b) znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel) oraz znajomość programów finansowo – księgowych oraz płacowych, preferowana znajomość modułu FOKA, Vulcan, Płatnik,
c) umiejętność i doświadczenie w pracy w zespole,
d) samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych,
komunikatywność.
a) prowadzenie ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków jednostki według przyjętych
zasad rachunkowości,
b) dekretacja dowodów księgowych,
c) księgowanie i rozliczanie wpłaconych wadiów i należytego wykonania umów,
d) prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z zakresu dochodów i wydatków budżetowych,
e) analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont,
f) sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska,
g) sporządzanie list płac pracowników urzędu gminy, wraz z rozliczaniem należności z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń,
h) dokonywanie wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno – prawnych,
i) prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników urzędu gminy,
j) prowadzenie dokumentacji ZUS, Urzędu Skarbowego, zgodnie zobowiązującymi przepisami,
k) załatwianie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,
l) przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i zatrudnieniu,
m) sporządzanie list wypłat świadczeń socjalnych,
n) dokonywanie odpisu i korekty odpisu na fundusz świadczeń socjalnych.
SW.2110.9.2024
O G Ł O S Z E N I E
o naborze na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej
Wójt Gminy Zławieś Wielka ogłasza nabór ofert na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac.
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość podstaw naliczania płac,
- co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym.
2. Wymagania dodatkowe na stanowisku:
- znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel) oraz znajomość programów finansowo – księgowych oraz płacowych, preferowana znajomość modułu FOKA, Vulcan, Płatnik,
- umiejętność i doświadczenie w pracy w zespole,
- samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków jednostki według przyjętych zasad rachunkowości,
- dekretacja dowodów księgowych,
- księgowanie i rozliczanie wpłaconych wadiów i należytego wykonania umów,
- prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z zakresu dochodów i wydatków budżetowych,
- analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont,
- sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska,
- sporządzanie list płac pracowników urzędu gminy, wraz z rozliczaniem należności z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń,
- dokonywanie wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno – prawnych,
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników urzędu gminy,
- prowadzenie dokumentacji ZUS, Urzędu Skarbowego, zgodnie zobowiązującymi przepisami,
- załatwianie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,
- przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i zatrudnieniu,
- sporządzanie list wypłat świadczeń socjalnych,
- dokonywanie odpisu i korekty odpisu na fundusz świadczeń socjalnych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca będzie wykonywana w Referacie Finansowym na II piętrze budynku Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej przy ul. Handlowej 7,
- praca o charakterze biurowym,
- praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- praca samodzielna wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym
- praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 700-1515, wtorek 800-1615, piątek 700-1400,
- wymiar czasu pracy – pełen etat,
- budynek urzędu posiada podjazd dla niepełnosprawnych, nie jest wyposażony w windę, nie jest dostosowany dla osób niewidzących i niedowidzących. Toaleta na parterze budynku przystosowana jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w październiku 2024 r. wynosił poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)
- ewentualnie posiadane referencje.
Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.
Nabór pracownika zostanie rozstrzygnięty poprzez przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub tylko rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (56) 674 13 17.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac” w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do dnia 2 grudnia 2024 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.zlawies.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej.
kwestionariusz dla ubiegającego się o pracę.doc (27,00KB)
ogloszenie_ds_ksiegowosci_20_11.pdf (1,23MB)
ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac.doc (54,50KB)
klauzula infromacjyjna Rekrutacja pracowników .05.19.doc.docx (17,82KB)