Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
SW.2110.9.2024
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
Wydział:
Referat Finansowy Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej
Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Stanowisko:
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac
Wymiar etatu:
pełen
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
20-11-2024
Termin składania dokumentów:
02-12-2024
Sposób składania dokumentów:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert  w zaklejonej kopercie z dopiskiem  ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac”  w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do dnia 2 grudnia 2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, b) obywatelstwo polskie, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia, f) znajomość podstaw naliczania płac, g) co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
Wymagania dodatkowe na stanowisku: a) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, b) znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel) oraz znajomość programów finansowo – księgowych oraz płacowych, preferowana znajomość modułu FOKA, Vulcan, Płatnik, c) umiejętność i doświadczenie w pracy w zespole, d) samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych, komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: a) prowadzenie ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków jednostki według przyjętych zasad rachunkowości, b) dekretacja dowodów księgowych, c) księgowanie i rozliczanie wpłaconych wadiów i należytego wykonania umów, d) prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z zakresu dochodów i wydatków budżetowych, e) analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont, f) sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska, g) sporządzanie list płac pracowników urzędu gminy, wraz z rozliczaniem należności z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń, h) dokonywanie wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno – prawnych, i) prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników urzędu gminy, j) prowadzenie dokumentacji ZUS, Urzędu Skarbowego, zgodnie zobowiązującymi przepisami, k) załatwianie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, l) przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i zatrudnieniu, m) sporządzanie list wypłat świadczeń socjalnych, n) dokonywanie odpisu i korekty odpisu na fundusz świadczeń socjalnych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
nie dotyczy
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

SW.2110.9.2024

O G Ł O S Z E N I E

o naborze na wolne stanowisko  pracy

w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej

Wójt Gminy Zławieś Wielka ogłasza nabór ofert na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac.

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość podstaw naliczania płac,
  • co najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym.

2. Wymagania dodatkowe na stanowisku:

  • znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,  ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Kodeks pracy, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel) oraz znajomość programów finansowo – księgowych oraz płacowych, preferowana znajomość modułu FOKA, Vulcan, Płatnik,
  • umiejętność i doświadczenie w pracy w zespole,
  • samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) prowadzenie ksiąg rachunkowych dochodów i wydatków jednostki według przyjętych zasad rachunkowości,

  • dekretacja dowodów księgowych,
  • księgowanie i rozliczanie wpłaconych wadiów i należytego wykonania umów,
  • prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z zakresu dochodów i wydatków budżetowych,
  • analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont,
  • sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska,
  • sporządzanie list płac pracowników urzędu gminy, wraz z rozliczaniem należności z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń,
  • dokonywanie wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno – prawnych,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników urzędu gminy,
  • prowadzenie dokumentacji ZUS, Urzędu Skarbowego, zgodnie zobowiązującymi przepisami,
  • załatwianie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,
  • przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i zatrudnieniu,
  • sporządzanie list wypłat świadczeń socjalnych,
  • dokonywanie odpisu i korekty odpisu na fundusz świadczeń socjalnych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca będzie wykonywana w Referacie Finansowym na II piętrze budynku Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej przy ul. Handlowej 7,
  • praca o charakterze biurowym,
  • praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
  • praca samodzielna wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,

na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym

  • praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 700-1515, wtorek 800-1615, piątek 700-1400,
  • wymiar czasu pracy – pełen etat,
  • budynek urzędu posiada podjazd dla niepełnosprawnych, nie jest wyposażony w windę, nie jest dostosowany dla osób niewidzących i niedowidzących. Toaleta na parterze budynku przystosowana jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w październiku 2024 r. wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. oryginał kwestionariusza osobowego,
  7. oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)
  8. ewentualnie posiadane referencje.

Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

Nabór pracownika zostanie rozstrzygnięty poprzez przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub tylko rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  (56) 674 13 17.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert  w zaklejonej kopercie z dopiskiem  ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac”  w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do dnia 2 grudnia 2024 r.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.zlawies.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej.

DOCOGŁOSZENIE o naborze na stanowisko ds. zamówień publ_drugie_lis 2024.doc (67,00KB)
PDFOGŁOSZENIE o naborze na stanowisko ds. zamówień publ_drugie_lis 2024.pdf (1,26MB)
DOCXklauzula infromacjyjna Rekrutacja pracowników_nabór.docx (18,55KB)
DOCkwestionariusz dla ubiegającego się o pracę.doc (31,50KB)
 

 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego