Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE o naborze na wolne stanowisko pracy ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
SW.2110.2.2025
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
Wydział:
Referat ds. Planowania i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej
Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Stanowisko:
Stanowisko ds. zamówień publicznych
Wymiar etatu:
pełen
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
08-01-2025
Termin składania dokumentów:
20-01-2025
Sposób składania dokumentów:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych” w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do 30 listopada 2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a)wykształcenie wyższe,
b)obywatelstwo polskie,
c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)nieposzlakowana opinia,
f)znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a)studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
b)znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, a także aktów wykonawczych do w/w ustaw w tym ustawy Prawo zamówień publicznych,
c)roczny staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego lub po stronie wykonawcy,
d)biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office,
e)prawo jazdy kat. B,
f)predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, sprawna i efektywna organizacja pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a)opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji, publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości, planowanych umowach przewidujących udzielanie takich zamówień,
b)prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ww. ustawie - zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi Dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.,
c)przygotowywanie projektów ogłoszeń, specyfikacji oraz innych dokumentów związanych z wyborem wykonawcy zamówienia publicznego,
d)sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych dokumentów wymaganych przepisami w zakresie udzielania zamówień publicznych,
e)czuwanie nad przestrzeganiem przez komisję przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
f)przygotowywanie projektów odpowiedzi na protesty,
g)dokonywanie doraźnych zamówień nieujętych w planach zamówień, w trybach właściwych dla szacunkowej wartości zamówienia i zgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a także zamówień podprogowych,
h)prowadzenie rejestru umów oraz wszystkich zamówień udzielanych przez Gminę,
i)sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówieniach publicznych - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie,
j)opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i wzorów dokumentacji,
k)wnioskowanie do Referatu Finansowego o zwrot zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
l)prowadzenie rejestru wydawanych referencji podmiotom świadczącym usługi na rzecz gminy.
m)udostępnianie na stronie internetowej Urzędu i BIP, a także na portalu zamówień publicznych informacji z zakresu zajmowanego stanowiska,
n)przygotowanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
o)sporządzanie wzorów umów z zakresu stanowiska i nadzór nad ich realizacją.
p)współrealizacja zadań realizowanych w ramach funduszu sołeckiego, a także w zakresie zamówień realizowanych w pozostałych referatach urzędu oraz gminnych jednostkach organizacyjnych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
nie dotyczy
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

 

SW.2110.2.2025

 

O G Ł O S Z E N I E

o naborze na wolne stanowisko  pracy

w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej

 

 

Wójt Gminy Zławieś Wielka ogłasza nabór ofert na stanowisko ds. zamówień publicznych.

 

 

1. Wymagania niezbędne:

 

  • wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

2. Wymagania dodatkowe na stanowisku:

 

  • studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, a także aktów wykonawczych do w/w ustaw w tym ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • roczny staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego lub  po stronie wykonawcy,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, sprawna i efektywna organizacja pracy.

 

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

  • opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji, publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości, planowanych umowach przewidujących udzielanie takich zamówień,
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych w ww. ustawie - zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi Dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.,
  • przygotowywanie projektów ogłoszeń, specyfikacji oraz innych dokumentów związanych z wyborem wykonawcy zamówienia publicznego,
  • sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych dokumentów wymaganych przepisami w zakresie udzielania zamówień publicznych,
  • czuwanie nad przestrzeganiem przez komisję przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na protesty,
  • dokonywanie doraźnych zamówień nieujętych w planach zamówień, w trybach właściwych dla szacunkowej wartości zamówienia i zgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a także zamówień podprogowych,
  • prowadzenie rejestru umów oraz wszystkich zamówień udzielanych przez Gminę,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówieniach publicznych - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie,
  • opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i wzorów dokumentacji,
  • wnioskowanie do Referatu Finansowego o zwrot zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
  • prowadzenie rejestru wydawanych referencji podmiotom świadczącym usługi na rzecz gminy.
  • udostępnianie na stronie internetowej Urzędu i BIP, a także na portalu zamówień publicznych informacji z zakresu zajmowanego stanowiska,
  • przygotowanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
  • sporządzanie wzorów umów z zakresu stanowiska i nadzór nad ich realizacją.
  • współrealizacja zadań realizowanych w ramach funduszu sołeckiego, a także w zakresie zamówień realizowanych w pozostałych referatach urzędu oraz gminnych jednostkach organizacyjnych.

 

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca będzie wykonywana w Referacie Planowania i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej przy ul. Handlowej 7,
  • praca o charakterze biurowym,
  • praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
  • praca samodzielna wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,

na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym

  • praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 700-1515, wtorek 800-1615, piątek 700-1400,
  • wymiar czasu pracy – pełen etat,
  • budynek urzędu posiada podjazd dla niepełnosprawnych, nie jest wyposażony w windę, nie jest dostosowany dla osób niewidzących i niedowidzących. Toaleta na parterze budynku przystosowana jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w grudniu 2024 r. wynosił poniżej 6%.

 

 

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. oryginał kwestionariusza osobowego, klauzula informacyjna,
  7. oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)
  8. ewentualnie posiadane referencje.

 

Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

 

Nabór pracownika zostanie rozstrzygnięty poprzez przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub tylko rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  (56) 674 13 17.

 

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert  w zaklejonej kopercie z dopiskiem  ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych”  w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do dnia 20 stycznia 2025 r.

 

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.zlawies.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej.

PDFOGŁOSZENIE o naborze na stanowisko ds. zamówień publ 2.pdf (1,44MB)
DOCXklauzula infromacjyjna Rekrutacja pracowników .05.19.doc.docx (17,83KB)
DOCkwestionariusz dla ubiegającego się o pracę.doc (27,00KB)
DOCOGŁOSZENIE o naborze na stanowisko ds. zamówień publ 2.doc (62,50KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego