OGŁOSZENIE o naborze na wolne stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym.
b) znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel) oraz znajomość programów finansowo – księgowych, preferowana znajomość modułu FOKA,
c) umiejętność i doświadczenie w pracy w zespole,
d) samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych,
e) komunikatywność.
b) księgowanie funduszu alimentacyjnego i zaliczki alimentacyjnej,
c) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej funduszu świadczeń socjalnych,
d) analityczna ewidencja dochodów z tytułu najmu lokali, mieszkań i gruntów komunalnych, opłaty planistycznej oraz adiacenckiej, opłat za zajęcie pasa drogowego, użytkowanie wieczyste, przekształcenie prawa własności,
e) potwierdzanie sald z kontrahentami,
f) analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont
g) przygotowanie danych do sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych przez siebie praw,
kwestionariusz dla ubiegającego się o pracę1.doc (27,00KB)
klauzula infromacjyjna Rekrutacja pracowników .05.19.doc1.docx (17,83KB)
doc04371320250213081215.pdf (969,78KB)