Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
SW.2110.7.2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
Referat świadczeń rodzinnych
Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Stanowisko:
Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych
Wymiar etatu:
1
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
13-11-2024
Termin składania dokumentów:
25-11-2024
Sposób składania dokumentów:
W zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych” w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do dnia 25 listopada 2024 r
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
1. Wymagania niezbędne: a)wykształcenie minimum średnie, b)obywatelstwo polskie, c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia, f)znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe: a)znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, oraz ustawy o Karcie Dużej Rodziny; b)doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym, c)znajomość obsługi komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel), d)znajomość obsługi urządzeń biurowych, kreatywność, komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
3. Zakres wykonywanych zadań: 1)prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych, 2)prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, 3)prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Karcie Dużej Rodziny, 4)prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o dodatkach mieszkaniowych, 5)prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu rodziny związanych z programem Czyste Powietrze,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

 SW.2110.7.2024

O G Ł O S Z E N I E

o naborze na wolne stanowisko pracy

w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej

Wójt Gminy Zławieś Wielka ogłasza nabór ofert na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych.

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, oraz ustawy o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, oraz ustawy o Karcie Dużej Rodziny;
  • doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym,
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel),
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • kreatywność, komunikatywność.

3. Zakres wykonywanych zadań:

  1. prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o świadczeniach rodzinnych,
  2. prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
  3. prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Karcie Dużej Rodziny,
  4. prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
  5. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu rodziny związanych z programem Czyste Powietrze,

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca będzie wykonywana w Referacie Świadczeń Rodzinnych na I piętrze budynku Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej przy ul. Handlowej 7,
  • praca o charakterze biurowym,
  • praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
  • praca samodzielna wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,

na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,

  • praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek, w godz. 700-1515, wtorek 800-1615, piątek 700-1400,
  • wymiar czasu pracy – pełen,
  • budynek urzędu posiada podjazd dla niepełnosprawnych, nie jest wyposażony w windę, nie jest dostosowany dla osób niewidzących i niedowidzących. Toaleta na parterze budynku przystosowana jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w październiku 2024 r. wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • oryginał kwestionariusza osobowego,
  • oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)
  • ewentualnie posiadane referencje.

Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

Nabór pracownika zostanie rozstrzygnięty poprzez przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub tylko rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (56) 674 13 17.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych” w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do dnia 25 listopada 2024 r.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.zlawies.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej.

DOCogłoszenie o naborze świadczenia rodzinne_lis 2024.doc (64,00KB)
PDFdoc00244620241113144935.pdf (366,59KB)
PDFdoc00244720241113144954.pdf (344,61KB)

DOCXklauzula infromacjyjna Rekrutacja pracowników_nabór.docx (18,55KB)
DOCkwestionariusz dla ubiegającego się o pracę.doc (31,50KB)


 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego