- Menu podmiotowe
- Informator Urzędowy
- Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Wydawanie zaświadczenia o rewitalizacji
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia. Wniosek w formie elektronicznej dostępny jest w drukach do pobrania.
Załączniki do wniosku
- Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej
Opłaty
- Opłata skarbowa: 17,00 zł. W przypadku gdy zaświadczenie dotyczy kilku nieruchomości lub potwierdza kilka faktów to opłata skarbowa wyznaczana jest jako iloczyn stawki opłaty przewidzianej dla danej czynności i ilości nieruchomości lub stanów faktycznych.
- Opłaty należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Zławieś Wielka – Bank Spółdzielczy nr: 21 9511 0000 2005 0025 0320 0001 z dopiskiem: „Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia działka nr….”
Forma załatwienia
Zaświadczenie
Przewidywany termin załatwienia
7 dni.
Podstawa prawna
- Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.).
- Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2020 r. poz. 802 ze zm.).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546.).
Wniosek:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o rewitalizacji.doc (34,00KB)