Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZARZĄDZENIE NR 38/2025 WÓJTA GMINY ZŁAWIEŚ WIELKA z dnia 1 grudnia 2025 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej

Rodzaj aktu prawnego:
Zarządzenia wewnętrzne
Rok podjęcia:
2025
Status:
Obowiązujący
Kadencja:
2024-2029
Sesja:
38/2025
Data podjęcia:
01-12-2025
Data rozpoczęcia obowiązywania:
-
Data wejścia w życie:
01-01-2026
Data publikacji w dzienniku urzędowym:
-
Nr publikacji w dzienniku urzędowym:
nie opublikowano
Pozycja w dzienniku urzędowym:
nie dotyczy
Nr aktu prawnego:
38/2025
Czego dotyczy dodawany akt prawny:
Wprowadzenia regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej
Podstawa prawna wydania:
Art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1153), art. 17 w zw. z art. 101-103 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) oraz art. 29. ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Akt prawa miejscowego:
Nie

PDFZarządzenia wew. 38 2025.pdf (3,23MB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego