Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej na stanowisko ds. zamówień publicznych

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
SW.2110.8.2024
Nazwa jednostki zlecającej:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
Wydział:
Referat ds. Planowania i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej
Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Stanowisko:
Stanowisko ds. zamówień publicznych.
Wymiar etatu:
pełen
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
18-11-2024
Termin składania dokumentów:
30-11-2024
Sposób składania dokumentów:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert  w zaklejonej kopercie z dopiskiem  ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych”  w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do 30 listopada 2024 r.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) co najmniej roczny staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
Wymagania dodatkowe na stanowisku:
a) studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
b) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, a także aktów wykonawczych do w/w ustaw,
c) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office,
d) prawo jazdy kat. B,
e) predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, sprawna i efektywna organizacja pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji, publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości, planowanych umowach przewidujących udzielanie takich zamówień,
b) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych ww. ustawie - zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi Dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.,
c) przygotowywanie projektów ogłoszeń, specyfikacji oraz innych dokumentów związanych z wyborem wykonawcy zamówienia publicznego,
d) sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych dokumentów wymaganych przepisami w zakresie udzielania zamówień publicznych,
e) czuwanie nad przestrzeganiem przez komisję przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
f) przygotowywanie projektów odpowiedzi na protesty,
g) dokonywanie doraźnych zamówień nieujętych w planach zamówień, w trybach właściwych dla szacunkowej wartości zamówienia i zgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a także zamówień podprogowych,
h) prowadzenie rejestru umów oraz wszystkich zamówień udzielanych przez Gminę,
i) sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówieniach publicznych - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie,
j) opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i wzorów dokumentacji,
k) wnioskowanie do Referatu Finansowego o zwrot zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
l) prowadzenie rejestru wydawanych referencji podmiotom świadczącym usługi na rzecz gminy.
m) udostępnianie na stronie internetowej Urzędu i BIP, a także na portalu zamówień publicznych informacji z zakresu zajmowanego stanowiska,
n) przygotowanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
o) sporządzanie wzorów umów z zakresu stanowiska i nadzór nad ich realizacją.
p) współrealizacja zadań realizowanych w ramach funduszu sołeckiego, a także w zakresie zamówień realizowanych w pozostałych referatach urzędu oraz gminnych jednostkach organizacyjnych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
nie dotyczy
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

SW.2110.8.2024

O G Ł O S Z E N I E

o naborze na wolne stanowisko pracy

w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej

Wójt Gminy Zławieś Wielka ogłasza nabór ofert na stanowisko ds. zamówień publicznych.

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • co najmniej roczny staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego.

2. Wymagania dodatkowe na stanowisku:

  • studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, a także aktów wykonawczych do w/w ustaw,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, kreatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, sprawna i efektywna organizacja pracy.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 

  • opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych do realizacji, publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego o planowanych w ciągu 12 miesięcy zamówieniach o znacznej wartości, planowanych umowach przewidujących udzielanie takich zamówień,
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych ww. ustawie - zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi Dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.,
  • przygotowywanie projektów ogłoszeń, specyfikacji oraz innych dokumentów związanych z wyborem wykonawcy zamówienia publicznego,
  • sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych dokumentów wymaganych przepisami w zakresie udzielania zamówień publicznych,
  • czuwanie nad przestrzeganiem przez komisję przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na protesty,
  • dokonywanie doraźnych zamówień nieujętych w planach zamówień, w trybach właściwych dla szacunkowej wartości zamówienia i zgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a także zamówień podprogowych,
  • prowadzenie rejestru umów oraz wszystkich zamówień udzielanych przez Gminę,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówieniach publicznych - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie,
  • opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i wzorów dokumentacji,
  • wnioskowanie do Referatu Finansowego o zwrot zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
  • prowadzenie rejestru wydawanych referencji podmiotom świadczącym usługi na rzecz gminy.
  • udostępnianie na stronie internetowej Urzędu i BIP, a także na portalu zamówień publicznych informacji z zakresu zajmowanego stanowiska,
  • przygotowanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
  • sporządzanie wzorów umów z zakresu stanowiska i nadzór nad ich realizacją.
  • współrealizacja zadań realizowanych w ramach funduszu sołeckiego, a także w zakresie zamówień realizowanych w pozostałych referatach urzędu oraz gminnych jednostkach organizacyjnych.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca będzie wykonywana w Referacie ds. Planowania i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej przy ul. Handlowej 7,
  • praca o charakterze biurowym,
  • praca przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
  • praca samodzielna wymagająca obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,

na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym

  • praca w dniach: poniedziałek, środa, czwartek w godz. 700-1515, wtorek 800-1615, piątek 700-1400,
  • wymiar czasu pracy – pełen,
  • budynek urzędu posiada podjazd dla niepełnosprawnych, nie jest wyposażony w windę, nie jest dostosowany dla osób niewidzących i niedowidzących. Toaleta na parterze budynku przystosowana jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w październiku 2024 r. wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. oryginał kwestionariusza osobowego,
  7. oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
  8. dokument potwierdzający staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
  9. ewentualnie posiadane referencje.

Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

Nabór pracownika zostanie rozstrzygnięty poprzez przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub tylko rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  (56) 674 13 17.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert  w zaklejonej kopercie z dopiskiem  ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych”  w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka w terminie do 30 listopada 2024 r.

Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.zlawies.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej.
 

DOCXklauzula infromacjyjna Rekrutacja pracowników_nabór.docx (18,55KB)
DOCkwestionariusz dla ubiegającego się o pracę.doc (31,50KB)
DOCOGŁOSZENIE o naborze na stanowisko ds. zamówień publ_drugie_lis 2024.doc (67,00KB)
PDFOGŁOSZENIE o naborze na stanowisko ds. zamówień publ_drugie_lis 2024.pdf (1,26MB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego