Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej

    • Status ogłoszenia o naborze:Po terminie składania dokumentów
    • Numer ogłoszenia:SW.2110.3.2017
    • Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
    • Wydział:Referat Finansowy
    • Miejsce pracyUrząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
    • Stanowiskods. księgowości budżetowej
    • Wymiar etatupełny
    • Ilość etatów1
    • Data ogłoszenia2017-10-06
    • Termin składania dokumentów2017-10-18
    • Sposób składania dokumentówZainteresowane osoby prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w sekretariacie Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, bądź pocztą (decyduje data wpływu do urzędu gminy) na adres: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka.
    • Miejsce składania dokumentówUrząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka, pokój nr 20 (Sekretariat)
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędnea) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
      b) obywatelstwo polskie,
      c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      d) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      e) nieposzlakowana opinia,
      f) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w samorządzie terytorialnym.
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowea) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
      b) znajomość obsługi komputera, w tym pakiet Office (Word, Excel) oraz znajomość programów finansowo – księgowych (Świstak, Środki Trwałe, Foka PRO),
      c) kreatywność, komunikatywność.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowya) prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych oraz sporządzanie sprawozdań o ruchu środków trwałych,
      b) realizacja płatności rachunków – przelewem i gotówką, zgodnie z terminem ich płatności,
      c) wstępna kontrola formalno – rachunkowa dowodów księgowych,
      d) gospodarowanie drukami ścisłego zarachowania – dowody KW – kasa wypłaci,
      e) prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów, rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej oraz pilnowanie terminowości składania deklaracji i płatności podatku VAT w Urzędzie Skarbowym,
      f) wystawianie faktur VAT (m.in. za lokale, grunty, koszty eksploatacyjne jednostek organizacyjnych, inne),
      g) sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska,
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowybrak
    • Lista wybranych kandydatówAngelika Schodowska
    • Uzasadnienie wyboruPani Angelika Schodowska spełniła wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu.
      Wykazała się dobrą znajomością przepisów z zakresu wymaganego na tym stanowisku, a także odpowiednimi predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne w pracy na danym stanowisku

    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian